Atlantis II (1999)

Ontwikkeld door Cryo
Uitgegeven door Cryo

Een jongeman genaamd Ten, een afstammeling van Seth, heeft een vreemd gevoel van binnen dat hem zegt een arend te volgen, diep in de Tibetaanse bergen. Ten besluit zijn gevoel te volgen en gaat op weg. In de bergen vindt hij een vreemd voertuig en een zwevende sjamaan. Die man beweert niemand minder dan de Bewaarder van het Kristal te zijn. Deze legt Ten uit wat de redenen zijn van zijn aanwezigheid. Hij vertelt over een grote Kracht die ooit uit het heelal op aarde is neergeland en hoe het in tweeën werd gesplitst. Het goede en het kwade; Light en Dark. Hij vertelt Ten dat hij, als afstammeling van Seth, een Drager van het Goede is en dat hij naar het Slechte moet gaan om hiermee te worden herenigd. Het Slechte heeft zich verstopt in Shambhala.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.