Starwhal: Just the Tip (2014)

Macintosh / Nintendo Wii U / PC / PlayStation 3 / PlayStation 4

Ontwikkeld door Breakfall
Uitgegeven door Breakfall

Neem het als narwal op tegen twee tot drie soortgenoten, in een episch gevecht in de ruimte! Het doel is om het hart van je tegenstander te raken met je hoorn. Dit in vier verschillende spelmodi: Classic, Score attack, Zones en Heart throb. Het spel bevat meer dan dertien levels in vier werelden, en meer dan zestig kostuums om je narwal mee aan te kleden.

Raar gamepje, een spel dat ik al heel wat jaren in mijn PS+ bibliotheek heb en dit weekend er eens uitgepikt heb voor een korte speelsessie. In de tussentijd bijna door de challenges heen, die erg happig zijn maar wel blijven motiveren.

Het lijkt erop dat de versus games allemaal local spelers vergen, dus dat moet dan wachten tot ik ooit weer gaming buddies over de vloer krijg.

Op 2 uurtjes tijd al de challenges afgewerkt en 25 silver-rankings gehaald. Een paar goud en 1 platinum ranking zorgen voor een paar leuke trophies. Zelfs een paar fake-local multiplayer-games gespeeld voor easy trophies, zo ben ik dan weer wel