One Piece: Unlimited World Red (2014)

Alternatieve titel: One Piece: Unlimited World Red - Deluxe Edition

Nintendo 3DS / Nintendo Wii U / PlayStation 3 / PlayStation Vita / PC / PlayStation 4 / Nintendo Switch

Ontwikkeld door Ganbarion
Uitgegeven door Bandai Namco

Laat je als One Piece fan meeslepen met je favoriete Straw Hat crew- leden, en neem het op in uitdagende eindbaasgevechten tegen onder meer Crocodile, Rob Lucci, Caesar Clown en vele anderen. Je dient tal van vaardigheden onder de knie te krijgen om één van de vele flitsende combo's uit te voeren. In de co-op modus kun je hulp krijgen van je vrienden. Daarnaast kun je deelnemen aan tal van mini-games zoals vissen en het vangen van insecten.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.