MLB 14: The Show (2014)

PlayStation 3 / PlayStation 4 / PlayStation Vita
Sports

Ontwikkeld door Sony
Uitgegeven door Sony

Doe een gooi naar eeuwige roem en geef hulpeloze veldspelers het nakijken. Speel een snelle wedstrijd met negen volledige innings dankzij de nieuwe Quick Counts-optie. Deel de spanning van het populaire speltype Franchise voor de eerste keer online met je vrienden. Speel tegen je vrienden als ze niet online zijn: Universal Profile bootst hun honkbalstijl en tactieken na. Ontwerp Community Challenges en verdien Stubs om bonussen zoals trainingspunten in de game te kunnen kopen.