Little Nemo: The Dream Master (1990)

Nintendo Entertainment System

Ontwikkeld door Capcom
Uitgegeven door Capcom en Nintendo

Het Londense jongetje Nemo wordt in zijn slaap overvallen door een boodschapper uit de fantasiewereld Slumberland. De koning is ontvoerd en prinses Camille wil dat Nemo hem komt redden. Gewapend met een zak snoep gaat hij de uitdaging aan.

avatar van Mojo Pin
Een van de leukste NES games die ik ooit heb gespeeld! Gebaseerd op de animatiefilm Little Nemo: Adventures in Slumberland.

avatar van Justinx
Mojo Pin schreef:

Ohh, geweldige jeugdsentiment was dit altijd! Vroeger keek ik de film altijd op tv en kon me nog altijd die uitspraak herinneren (Hasama Pyjama, zoiets?) en natuurlijk dat vliegende bed. Lange tijd was ik op zoek naar hoe die film ook alweer heette, maar het is nu pas dat ik erachter kom dat die film Little Nemo: Adventures in Slumberland. Daar mag ik Bart toch eniszins voor bedanken, hoewel het misschien een beetje te laat is om de film weer eens op te zoeken. Laten we het bij de herinnering houden. Maar dit gaat verder over de film, het spel heb ik nooit gespeeld. Misschien kijken of ik deze nog ergens via een emulator kan krijgen .

avatar van Mojo Pin
Toevallig al uitgecheckt, Justin?

avatar van Justinx
Mojo Pin schreef:
Toevallig al uitgecheckt, Justin?

Nee, sorry moet ik nog doen... En zal ik ook doen, zeer binnenkort .

avatar van Maiky
Wow, dit vond ik vroeger altijd een enorm avontuur! Hier heb ik heel veel uurtjes in gestoken. Geweldig fantasierijk vond ik het toen!

Gek genoeg nooit uit kunnen spelen! Bleef altijd haken bij de eindbaas.

Rujar schreef:
Gek genoeg nooit uit kunnen spelen! Bleef altijd haken bij de eindbaas.

Volgens mij ben ik ook blijven haken bij de eindbaas destijds. Die was zeer moeilijk te verslaan.

Geweldig spel. Ik weet nog hoe blij ik was als ik een level verder kwam.

Nicolage Rico schreef:

Geweldig spel. Ik weet nog hoe blij ik was als ik een level verder kwam.

Tadaa Ik snap niet waarom ik nou zoveel problemen hiermee had. Ziet er simpel uit.

Hier nog één. Hoelang het vrij lang duurt voordat hij daadwerkelijk verslagen was. Nu zou het wel lukken.

avatar van ReMyTje86
Super leuk spel, ik had er van genoten.

avatar van Luigi
Een geweldig spelletje,heb er veel van genoten en het ziet er van toen in die tijd strak uit.
Maar vooral de plezier wat je hebt met dit spel
misschien nog

dit is een van de betere nitendo spellen.
Ik was echt heel jong toen ik hem voor het eerst had gespeeld.
Maar het leukte me maar niet om hem uit te spelen en ik irriteerde me echt eraan.
Maar na een paar jaar later heb ik het weer geprobeerd en het leukte eindelijk.
De eind bazen zijn echt hard ze zijn echt heel moeilijk.