Goof Troop (1993)

Super NES

Ontwikkeld door Capcom
Uitgegeven door Capcom

Goofy en Max zien op een dag hoe Pete en P.J. gekidnapt worden door de bemanning van een enorm piratenschip. Ze besluiten hen te gaan redden van het pirateneiland waar overal het gevaar loert. Ondertussen blijkt Pete te worden aangezien voor een vroegere kapitein, waardoor hij de kans ziet om van de macht te proeven.

neo (crew)
Game die gespeeld wordt vanuit hetzelfde perspectief als Zelda. Een aardig spel met wat puzzles en avontuur en veel piraten, maar wel erg makkelijk. Je bent vrij snel door de levels heen, mede dankzij het feit dat als je game over gaat gewoon na start te hebben gedrukt weer verder kon. Zoiets zou gewenst zijn bij een moeilijke game, maar niet bij Goof Troop. 3 sterren

avatar van Jim Carrey
Niet zo'n Leuk spel eerlijk gezegd, Misschien voor jonge kinderen wat maar ik vond er niet zoveel meer aan, Goof Troop krijgt van mij geen hoge beoordeling helaas.

avatar van Wii00
Geweldig spel!

avatar van arma22
Mijn broer had deze game. We hebben deze vaak samen gespeeld. Vond het echt leuk om samen te spelen. Helaas heeft hij later zijn SNES met alle games verkocht omdat hij een telefoon wou hebben.