Theatrhythm Final Fantasy: Curtain Call (2014)

Nintendo 3DS
Music
single player / online

Ontwikkeld door Indieszero
Uitgegeven door Square Enix

Tweede game in de Theatrhythm -serie waarin je eveneens met de stylus op het juiste moment muzieknoten dient aan te tikken en vast te houden, om tegen vijanden te vechten. Wanneer een rode muzieknoot op het scherm verschijnt dien je deze aan te tikken. Bij een groene noot dien je de stylus op het scherm te houden tot de noot verwenen is. En bij een gele noot dien je de stylus in de juiste richting te bewegen. Wanneer je een noot mist, zal je een deel van je HP verliezen. Het spel bevat meer dan 200 liedjes en 60 karakters. Enkele nieuwe karakters zijn Edge Geraldine uit Final Fantasy IV, Rikku uit Final Fantasy X-2 en Ace uit Type-0.