The Sims 4 (2014)

Macintosh / PC / PlayStation 4 / Xbox One
Simulation

Ontwikkeld door Maxis en The Sims Studio

In dit vierde deel in de serie kunnen spelers opnieuw met hun Sim(s) een virtueel leventje leiden. Ze kunnen deelnemen aan activiteiten, relaties en vriendschappen aangaan, werken en zaken doen. Ditmaal is de grote verandering dat de Sims meerdere dingen tegelijk kunnen doen.

avatar van threeohthree
Voel me altijd direct weer wat beter na een uurtje de Sims gespeeld te hebben. Toch wel de feel good classic onder de games. Natuurlijk schort er van alles aan, en eigenlijk is enkel de grafische upgrade noemenswaardig (afgezien van het toegankelijkere of eigenlijk simpelere customization en house building), maar het vermaakt toch zeker weer.

avatar van threeohthree
Mocht er al een computer expert met de game zijn begonnen, ik heb sinds vanmorgen het probleem dat de game wanneer ik hem opstart naar de taskbar gaat. Heb het wel vaker met steam games gehad, en dat was simpel op te lossen, maar ben niet zo bekend met EA of Origin scripts, dus weet niet zo goed waar ik moet beginnen. Overigens, heb ik al de oplossing voor eenzelfde bug in Sims 3 geprobeerd, maar dat mocht niet baten.

Edit: En opgelost. beetje pielen in config file.

avatar van dr channard
Deze is toch nog niet beschikbaar via Steam ?

avatar van threeohthree
Nope. Enkel op het eigen platform van EA. (Origin)

avatar van dr channard
Ah ok , en is deze volgens jou beter dan z'n voorganger ?

avatar van arno74
Sims 3 is veel leuker dan deze.

avatar van KoomBa
Gratis te downloaden op Origin: laatste dag !

avatar van patenpac
KoomBa schreef:
Gratis te downloaden op Origin: laatste dag !

Je geeft me net een reden om Origin nog maar eens te installeren!