V-Rally 97 Championship Edition (1997)

Alternatieve titels: V-Rally 99 Championship Edition | Need for Speed: V-Rally

Nintendo 64 / PlayStation
Racing

Ontwikkeld door Eden
Uitgegeven door Infogrames

Kies je auto en race in verschillende toernooien, time trials of arcade games door Indonesië, Engeland, Spanje, Corsica, Nieuw Zeeland, Franse Alpen, Zweden of op Safari. Met een ruim assortiment aan twee- en vierwiel aangedreven auto's.

feeder
Wat een laag stemgemiddelde, ik heb me destijds plat geamuseerd met deze game !

avatar van Pellie
Ook ik heb me flink geamuseerd met deze game. Vooral de time-trial heb ik kapot gespeeld. Voortdurend proberen je eigen record aan flarden te rijden door een perfecte ronde te rijden.

Het spel had gigantisch veel levels en vooral de verschillende landen/omgevingen maakten dat erg leuk!

avatar van Thraex
Leuk spel, zeker genietbaar, maar totaal niet realistisch...
Dat haalt denk ik de score naar beneden.
Van mij krijgt ie 3,5*, vindt Colin McRae Rally veel beter.

avatar van Bahamut Zero
Het eerste racespel wat ik voor de psx had. Speelde hem niet vaak, dus dat zegt me iets over wat voor spel het geweest moest zijn. Geef hem voorlopig 4*

avatar van Mega Man
Deze verscheen ook op de N64. Althans, de cover van mijn N64 versie is dezelfde als de versie die ik hier zie staan. Alleen staat er V-Rally Edition '99. Ik weet niet hoe het met deze versie is van V-Rally maar die ik op de N64 had bevatte vrij beperkte circuits. Je kon niet veel uitwijken van de route en een poging om een berg op te rijden resulteerde in een klap en een gigantische spin. Dan vond ik de Colin McRea games toch stukken beter eerlijk gezegd.

joeri592
best leuk spel met een lekkere besturing

Dit spel was ook op de N64!

klopt

Ik heb beide versies gespeeld en vond de PS versie beter, op de N64 leek de auto wat te zweven