Routine (2014)

Ontwikkeld door Lunar
Uitgegeven door Lunar

Routine is een first person horror game dat zich afspeelt op een verlaten maanbasis. Jouw taak is om genoeg gegevens te vinden om de waarheid te ontdekken achter de vreemde verdwijning van iedereen gestationeerd op de Lunar Research Station.

avatar van legian
De game schijnt 10 jaar geleden al aangekondigd te zijn lees ik. Voor mij was gisteren de eerste keer dat ik ervan hoorde. De trailer ziet er in ieder geval heerlijk creepy en weird uit. En met sounddesign/soundtrack van Mick Gordon ben ik natuurlijk helemaal geïnteresseerd. Release date is niet bekend, maar er wordt aan gewerkt. Oh en direct op gamepass als ik het zo zie.

ROUTINE - Re-Reveal Game Trailer
MESSAGE ABOUT OUR HIATUS LUNAR SOFTWARE

Ik dacht eerst nog even dat het Atomic Heart was, omdat ook daar Mick aan meewerkt. Het heeft er wel wat van weg vind ik.

Ik vond het een van de weinige dingen die echt wel interessant waren. (heb ik overigens iets van Atomic Heart gemist?). Maar ook weer hier. Wat een drama. 10 jaar geleden aangekondigd. En ook Atomic Heart ligt al enige tijd in een soort van kunstmatige coma.

Tenslotte moet je toch echt remakes van The Last of Us, Prince of Persia, GTA V, Skyrim, Dead Space en Resident Evil 4 prioriteit geven.

Het blijft gewoon huilen met de pet op. Ik hoop dat de PS6 en Xbox hoe ze hem ook noemen wat inzetten op nieuwe games. Zoals dit bvb.

avatar van legian
Sinner schreef:
En ook Atomic Heart ligt al enige tijd in een soort van kunstmatige coma.

Die ligt ook wat gevoelig aangezien het een Russische ontwikkelaar is. Maar staat voor zover ik weet nog gepland voor november/december dit jaar. Hoewel er wel wat geruchten over uitstel zijn trouwens. Maar die ze houden zich qua nieuws voorlopig even gedeisd heb ik het idee.

legian schreef:
Die ligt ook wat gevoelig aangezien het een Russische ontwikkelaar is.

Was ik inderdaad al helemaal vergeten. Lijkt me ergens weer logisch dan. Hoewel het me zelf wel geen hol uitmaakt persoonlijk om een spel uit te brengen waar al jaren aan gewerkt wordt onder de vlug van een Russische dev. Ik heb het zelf al helemaal niet met die huilebalk maatschappij in 2022 waarbij iedereen om het hardst loopt te huilen (eg. Obiwan Kenobi en Order 66 en de schietpartijen bvb).