Ace Combat Infinity (2014)

PlayStation 3
Action / Flight

Ontwikkeld door Project Aces
Uitgegeven door Bandai Namco

In het jaar 1994, komt de 5254 Ulysses in botsing met één van Jupiter's manen. Dit resulteert in meer dan 10.000 meteorieten welke binnen vijf jaar op Aarde zullen neerstorten. 's Werelds grootste landen besluiten dit onheil gezamenlijk af te wenden, en bouwen een reusachtig afweergeschut, genaamd "Stonehenge". Wanneer, in juli 1999, de meteorieten de Aarde naderen, blijkt het afweergeschut niet te werken, en slaat het grootste deel in. Slechts één vijfde van de wereldpopulatie weet de ramp te overleven. Deze chaos resulteert twintig jaar later, in 2019, in het begin van één van de grootste conflicten op Aarde.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.