Blackguards (2014)

Macintosh / PC
Strategy / RPG

Ontwikkeld door Daedalic
Uitgegeven door Daedalic

Aventuria, de wereld van The Dark Eye, is verwikkeld in een constante strijd met het kwaad. Alle soldaten en krijgers trekken naar de grensgebieden om de plaag tegen te gaan, waardoor een plotselinge aanval van binnenuit de hoofdstad dreigt te bereiken. De laatste hoop is gevestigd op een groepje uitschot en criminelen, net uitgebroken uit hun gevangenis.

avatar van woeler82
Heb het spel voor de 2de keer uitgespeeld , het spel duurt best lang voor de 2de keer.
Heb niet vergeten dat je iedere speler schieten moet leren, de ene iets meer dan de andere
Best wel lang geleden dat ik hem gespeeld heb, alleen dat je iedereen ranger moest aanleren dat wist ik nog wel

Dat heb je nodig bij sommige scenes.
Ik vond het spel best mooi en ook in normaal mode was die best moeilijk.
In windows 10 loopt die prachtig, jammer dat er weinig animo is voor dit spel