Wonder Momo (1987)

Arcade / Nintendo Wii / TurboGrafx-16

Ontwikkeld door Namco
Uitgegeven door Namco

In deze zijwaarts scrollende beat 'em up speel je Momo: heldin in een show voor kinderen waarin ze de misdaad moet bestrijden. Hierin neem je het op tegen onder meer buitenaardse monsters en andersoortig gespuis. Aan de hand van een power-up kun je tijdelijk transformeren in Wonder Momo, welke middels een Hula-hoop over een grotere afstand kan aanvallen, en wiens aanvallen krachtiger zijn. Het doel is niet enkel om per level alle vijanden te verslaan. Het is ook van belang de waardering van je fans te winnen. Wees echter op je hoede voor geniepigerds die bij iedere high-kick hun kans schoon zien om een foto van je ondergoed te nemen. De flits van de camera zal ervoor zorgen dat Momo tijdelijk verblindt is en kwetsbaar is voor aanvallen.