World of Warcraft: The Burning Crusade (2007)

Macintosh / PC
multi player / online

Ontwikkeld door Blizzard
Uitgegeven door Vivendi

World of Warcraft: The Burning Crusade is de eerste uitbreiding voor de populaire MMORPG World of Warcraft. De uitbreiding voegt een hoop nieuwe opties toe aan het originele spel. Zo kun je nu tot level 70 geraken, zijn er twee nieuwe speelbare rassen beschikbaar en kunnen er een hoop nieuwe quests gedaan worden en voorwerpen gevonden worden. Daarnaast is er een nieuw beroep uit te oefenen: het Jewelcrafting en zijn er compleet nieuwe speelvelden en nieuwe dungeons voor experts om te bezoeken.

avatar van Aazhyd
Waarom telt dit eigenlijk als een apart spel?

avatar van rpger
Jim Carrey schreef:

Nee, niet echt omdat ik een paar mensen ken die helemaal ''verslaafd'' zijn aan dit spel en er zijn er die er niks aan vinden. Ook had ik deel 1 nog niet gespeeld.. Maar ik heb deze spellen dan ook niet zelf thuis.

Dan gaan we dus ook niet stemmen.

deze staat nu in mijn rotatielijst op 1, want ik heb het alle drie, maar ik speel vooral in de outland (schitterend gebied)

Relax schreef:
Ik heb helemaal niets met die Blood Elfs en Draenei's ...
Die lvl 70 Draeinei Shamans en lvl 70 Blood Elf Paladins hebben zelfs nog betere gear dan mij..
Ik vind dat echt van die gigantische nerds.

Dit spel viel wat tegen omdat mensen alleen door die 2 nieuwe rassen zich arrogant gingen gedragen, omdat ze trots waren geen leven te hebben en ze binnen 2 weken de BE's en Draenei's op lvl 70 hebben kunnen krijgen..

Applaus!

avatar van Spock
Een prachtige uitbreiding die de nodige extra uurtjes wist te bieden. Draenei blijven toch een van de beste rassen uit het spel met hun blauwe huid, de bokkenpoten, hun staarten en hoorntjes en gespierde borst. Mijn Draenei Paladin, het best uitziende personage uit mijn Character Select. Verder was Outland een prachtig continent, met het fantastische Netherstorm als hoogtepunt.

avatar van MrDrx
JustMike schreef:

idd..prachtig gebied. Veel mooie herinneringen ook (noob tijden)

avatar van N811
Aazhyd schreef:
Waarom telt dit eigenlijk als een apart spel?
alle uitbreidingen van alle spelen worden gezien als apart spel op deze site.

SeptuSword
Mijn favoriete game ooit. Nu vermijd ik bewust de "Classic" re-release van deze expansion. Dat hele twitch cultuur en het min-maxen van alles heeft World of Warcraft verpest voor mij. Al kriebelt het wel enorm om het toch even te proberen. Maar ik heb geen zin in "Pog" mensen en toxic dungeon leavers omdat er 1x wat mis gaat. Geduld bestaat bijna niet meer, terwijl ik vroeger zo 5 uur lang 1 heroic dungeon kon doen na een stuk of 5 wipes.