Sword Art Online: Hollow Fragment (2014)

Alternatieve titel: Sword Art Online Re: Hollow Fragment

PlayStation Vita / PlayStation 4 / PC
single player / online

Ontwikkeld door Aquria
Uitgegeven door Bandai Namco

Wanneer Kirito op onderzoek is in het onbegaanbare 'Hollow Area' stuit hij daar op een mysterieus meisje, genaamd Filia. Filia is een 'Orange Player' - een term die gebruikt wordt voor iemand met een crimineel verleden, zoals een moordenaar. Ze besluit zich aan te sluiten bij Kirito om samen met hem de gebieden in Hollow Area te verkennen. Tijdens je verkenningstochten kun je tevens enkele andere partners meenemen, zoals Asuna, Silica, Leafa, Lisbeth, Sinon of Strea.