Neighbours from Hell (2003)

Android / Apple iOS / Macintosh / PC
Puzzle / Strategy

Ontwikkeld door JoWood
Uitgegeven door JoWooD, Encore en Handy

Jij bent Woody, een TV-host die het publiek probeert te vermaken door zijn buurman Joe te pesten. Nietsvermoedend doet Joe zijn alledaagse dingetjes, totdat Woody binnen sneakt. Woody kan in huis verschillende dingen oppakken en gebruiken om Joe en z'n huis te saboteren. Denk ook aan knoeien met elektrische apparaten of het eten. In veertien uitgebreide levels kan je je eigen gang gaan, maar pas op want Joe mag je niet zien.

Erg leuke feelgood game. Alleen na een paar uur wordt het wel een beetje saaier, aangezien je dan al veel trucjes hebt gezien.

avatar van Mart
Erg origineel spel, weer eens wat anders dan die eeuwige shooters en RPG's. Jammergenoeg is de game erg kort en kan je hem in een middagje zo uitspelen. Toch vond ik hem best vermakelijk, de graphics zien er leuk uit en de geintjes die je kan uithalen met je buurman zijn erg grappig (al vind ik bijvoorbeeld dat geintje met die banaan nogal irriteren omdat je die zo vaak moet uithalen). Jammer dat het concept hierna nogal werd uitgemolken.

lijkt me wel een leuk spel

avatar van PC.ENGINE.FAN
Dit was zo'n twaalf jaar eerder het ideale Home Alone spel geweest.

avatar van rickazio
Was een grappige game!