SimCity 4: Rush Hour (2003)

Macintosh / PC
Simulation

Ontwikkeld door Maxis

In Rush Hour heb je de volledige controle over al het transport in je stad. Geef straten, buurten en bergen een naam om je stad een persoonlijk tintje te geven. Kruip zelf achter het stuur en verken je stad vanaf de grote weg. Leg brede hoofdstraten aan in je metropool of race op volle snelheid over het water. Met dit uitbreidingspakket breng je je stad pas echt in beweging.

avatar van Stan
Leuke aanvulling

avatar van The Blue Boy
Stan schreef:
Leuke aanvulling

Geweldige aanvulling

Door je stad rijden is echt heel leuk

avatar van predator
Ja, inderdaad! ik heb de 2 in 1 gekocht onder de naam:"Sim City 4:DELUXE EDITION". Maar ik heb een probleem:ik heb nu een legerbasis gebouwd maar hoe kan je met een militaire helikopter of tank vliegen/rijden?Wie o wie kan me helpen???

avatar van Blueyed
Je heb bij de minimap (linksonderin) 3 knoppen.
Terravormen, burgermeestergedeelte en een soort van Sim gedeelte.
Die laatste van de drie klik je op.
Dan verschijnen er 2 knoppen boven je minimap en die drie knoppen.

Als het goed is, is de bovenste een microfoontje en die daaronder een auto. Klink op die onderste dus. Kies dan in wat voor een voertuig je wilt rijden.