Slender: The Arrival (2013)

Alternatieve titel: Slender: The Arrival - 10th Anniversary

PC / PlayStation 3 / Xbox 360 / Macintosh / PlayStation 4 / Xbox One / Nintendo Wii U / Nintendo Switch / PlayStation 5 / Xbox Series X/S
Adventure / Action

Ontwikkeld door Blue Isle en Parsec
Uitgegeven door Midnight City, Blue Isle en Majesco

Als haar vriendin, Kate, op mysterieuze wijze verdwijnt, besluit Lauren zelf op onderzoek uit te gaan. Als ze bij Kate's huis aankomt ontdekt ze echter dat de deur nog openstaat. Binnenin vind ze vreemde cryptische brieven en schetsen van een schimmig figuur...

tommycool98
Opzich wel een aardig uitziend spel die ook nog wel redelijk spannend is maar je hebt m zo uitgespeeld.

avatar van dr channard
Ben toch wel echt een sucker voor games met cheap scares, heb The Eight Pages nooit uitgespeeld. Dit wou ik wel uitspelen en het is allemaal echt spannend en soms ook eens zwaar verschoten. Het is inderdaad zeer kort.

avatar van Mitchel
Wat betreft graphics en sound is de game prima in orde.
De sfeer zat er in het begin zeker veel in en ook sommige andere levels (met name de flashback levels). Echter zakte de sfeer weg na een tijdje, omdat Slenderman gewoon te vaak voor je spawnde waardoor ik meer gefrustreerd raakte. Verder is de lengte van het spel ook te kort.

Een redelijk goede horror game dus welke vooral in het begin op zijn hoogtepunt is!

nuf
Als het begin al het hoogtepunt is.. vooral frustratie. Wel een ontzettend creepy spel. In dat huis naar buiten kijken en de Slenderman ineens zien staan. Schrok me dood. Maar plezier haal ik er niet echt uit tot nu toe.