logo GamesMeter menu
logo GamesMeter
poster

Golf: Tee it Up! (2008)

mijn stem
3,00 (1)
1 stem

Xbox 360
Sports
single player / multi player / online

Ontwikkeld door Housemarque
Uitgegeven door Activision

In deze luchtige golfsimulatie speel je met aanpasbare personages die lijken op de Xbox Avatars. Om het spel naar je hand te zetten heb je de mogelijkheid om extra krachtige schoten uit te voeren en de bal te beïnvloeden wanneer deze in de lucht is. Er zijn verschillende golfclubs en banen om uit te kiezen. Een meter bepaald de kracht en nauwkeurigheid. Ook de wind heeft invloed op het schot. De single-player modus bestaat uit een toernooi van achttien holes. Multiplayer kan zowel offline als online gespeeld worden met maximaal vier spelers, verdeeld in teams van twee.

zoeken in:
avatar van DonOswaldo
3,0
Mwah. Ben nou niet echt een fan van golf of het spelen dus dat zal deels ervoor zorgen dat het snel verveelde. Degelijke/grappige customization die je aan je character kan geven en de bal kunnen beinvloeden in de lucht is ook wel geinig. Maar helaas verveelt het nogal snel. Als je eenmaal een beetje geleerd hebt hoe te spelen is er niet veel meer aan en heb je het na een keertje de 2 toernooien tegen de CPU en een vriend gespeeld te hebben ook weer gezien, althans ik in ieder geval.

3*

avatar van Grovonion
Probeer eens de Everybody's golf versie op PSP of PSVita, die zijn een stuk motiverender dan deze waarschijnlijk is. Hoewel, als je niet van golf-spellen houdt is het een onbegonnen zaak.

avatar van DonOswaldo
3,0
Dank voor de tip, misschien zal ik het eens uitproberen. Heb een paar filmpjes bekeken en zie sowieso al een aantal pluspunten: betere graphics, meer variatie in locaties etc. Is overigens niet zozeer dat ik niet kan genieten van een golfspel, maar behoort niet tot mijn favoriete sportspellen.

avatar

Gast
geplaatst: vandaag om 09:48 uur

avatar

geplaatst: vandaag om 09:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.

Let op! Je gebruikersnaam is voor iedereen zichtbaar, en kun je later niet meer aanpassen.

* denotes required fields.