F1 2013 (2013)

PlayStation 3 / Xbox 360 / PC
Racing

Ontwikkeld door Codemasters
Uitgegeven door Codemasters

Race als Lewis Hamilton in zijn Mercedes of Sergio Pérez in de McLaren. Of stap in de schoenen van één van de andere coureurs uit het 2013 raceseizoen. Het spel bevat alle officiële circuits, wagens, coureurs en regels - zoals het wisselen van banden - om een zo authentiek mogelijke ervaring te creëren. In de 'F1 Classics Modus' kun je het opnemen tegen coureurs van weleer, en de bijbehorende Formule 1 bolides. Ook zijn klassieke circuits als Brands Hatch en Autódromo do Estoril van de partij. De multiplayer modus kan zowel in split-screen als online worden gespeeld.

avatar van Why So Serious
Dag van release hale, maar niet spele, allemaal schuld van GTA V

n defect op je toetsenbord?

avatar van bvonk
De classic modes is wat beperkt met maar een paar wagens maar is toch een leuke toevoeging. Hoop dat ze dat nog gaan uitbreiden met bv McLaren wagens.

avatar van rudiger
Mooi spel maar je zet altijd de langzaamste tijd neer , hoe wil je dan verder komen met een slak als auto onder je kont .De lol gaat er zo snel vanaf.

avatar van Banjo
Ik heb niks met F1, maar ik ga me er toch aan wagen.
Omdat ja.. hij nu voor nop is binnen te halen voor je X-box!