WRC 4: FIA World Rally Championship (2013)

PlayStation 3 / PlayStation Vita / Xbox 360 / PC
Racing
single player / multi player / online (verschilt per platform)

Ontwikkeld door Milestone
Uitgegeven door Bigben

De officiële FIA World Rally Championship game waarin je je eigen crew kunt samenstellen en deel kunt nemen aan één van de officiële raceklassen: Junior WRC, WRC 3, WRC 2 en WRC. Het spel bevat een volledig nieuwe carrièremodus met 65 coureurs, 55 teams en meer dan zeventig circuitvariaties in dertien locaties. Naast de carrièremodus bevat het spel een Championship modus, single races en hotseat- en online races tot vier spelers.

Schijnbaar is dit de beste WRC Rally game op de Vita. Beter dan deel 5 in elk geval.

Dus toen ik deze goedkoop een keer fysiek kon scoren heb ik dat gedaan. En gister/vandaag aardig wat gespeeld en inderdaad: speelt erg lekker en ziet er goed uit! 3.5*