Cosmic Carnage (1994)

Sega Mega Drive/Genesis 32X
Fighting

Ontwikkeld door Almanic
Uitgegeven door Sega

Op een ruimteschip, ver van de aarde vandaan, ontsnappen vier gevangenen die zich tegen de bemanning verzetten. Ze richtten zoveel schade aan dat het ruimteschip zal gaan neerstorten. Er breken nu gevechten uit om wie de reddingssloepen mag gebruiken en het onbestuurbare schip veilig te verlaten. In het spel zijn acht spelers te selecteren die onderverdeeld zijn in twee groepen: de strijdmacht en de oproerkraaiers. Het doel is om in zo kort mogelijke tijd de gevechten te winnen. Op basis hiervan kan het spel tot verschillende eindes geleid worden. De speelstijl kenmerkt zich door het vloeien van virtueel bloed en het afrukken van ledematen.