Leisure Suit Larry: Reloaded (2013)

Apple iOS / Macintosh / Android / PC

Ontwikkeld door N-Fusion
Uitgegeven door Replay en Codemasters

Larry Laffer beleeft zijn land-of-the-lounge-lizardsavontuur opnieuw in high definition graphics. Hij heeft het scoren van een vrouw als doelstelling gelegd en als dat niet voor het verstrijken van de nacht is gelukt dan heeft de 40-jarige maagd gefaald. Met 94 Dollar op zak, een voorraad mondverfrissers en zijn beste versiertrucs reist Larry zelfverzekerd af naar de stad Los Wages teneinde met een vrouw in bed te belanden. Er zijn vernieuwde one-liners, woordgrappen en dialogen. Nieuwe personages, locaties, puzzels en een extra te versieren meid genaamd Jasmine.