LEGO Island 2: The Brickster's Revenge (2002)

Alternatieve titel: LEGO Eiland 2: De Wraak Van Dondersteen

Game Boy Color / PC / PlayStation

Ontwikkeld door Digital Domain en Silicon Dreams
Uitgegeven door LEGO

Als Pepper pizza's aan het bezorgen is moet hij er ook een bezorgen aan Dondersteen in de gevangenis. Hij denkt dat het veilig is en dat er niks aan de hand is, maar doordat er te hete pepers op de pizza zitten spuugt Dondersteen vuur en verbrand hij de tralies. Dus hij ontsnapt en hij vernietigt alle huizen op het eiland. Pepper gaat alle LEGO stenen terug zoeken en probeert Dondersteen te vangen.

Slecht spel, verhaal van niks, te snel uit te spelen, veel te makkelijk. Maar het is denk ik ook meer gemaakt voor kleine kindjes.

avatar van JohnWilliams
Heb Lego Island (1) wel gespeeld maar deze niet, overigens vond ik 1 wel grappig, of deze ook zo is moet ik nog maar eens uitproberen.

JohnWilliams schreef:

Ik heb Lego island 1 een keer gespeeld en volgens mij lijkt ie best veel op deze... en deze is ook best wel lol om af en toe eens te spelen, maar om echt heel serieus te gaan doen, nee, daar is het gewoon te simpel en makkelijk voor.

avatar van JohnWilliams
Vond Deel 1 ook niet zo moeilijk.

avatar van larsgamer
vond ik vroeger altijd een leuk spel, t heeft een beetje lego-GTA style, ik heb vroeger uren rondgelopen op dat eiland..

spelfreak
ik ook nu nog steeds maar dan wel op de playstation 1 want voor de ps is hij ook verkrijgbaar (of was)

avatar van Tha Luz
Vond het vroeger een erg leuk spel met leuke (niet al te moeilijke) missies voor de kinderen is het een erg leuk spel!
3.5

avatar van Dragonslayer
Ik heb dit vroeger wel 100 keer uitgespeeld. Het was gewoon zo leuk om te doen. De missies waren inderdaad niet zo moeilijk, behalve dan die met dat vliegtuig. Het spel zat ook vol afwisseling en vrijheid.

avatar van Dragonslayer
Ik heb me toch wel altijd zo enorm geërgerd aan de vele en lange laadschermen in het spel herinner ik me ineens

spelfreak
Met lego city undercover besefte ik me weer eens wat die hele lego-serie (voor mij) mee begon. Toen deze uitkwam heel veel gespeeld, en een van mijn eerste games die ik met veel plezier speelde. Dat dat als 10 jaar geleden is... 10 jaar geleden, dat ik "begon" met gamen, 10 jaar geleden dat ik voor het eerst in een game opgezogen werd.

Mooie game-herrineringen
Ik moet echt nog eens kijken of hij werkt op mijn ps1... Waarschijnlijk niet. Ik zorgde vroeger niet zo goed voor mijn spellen

avatar van Mitchel
Erg leuke game, vroeger vaak gespeeld. Lego City Undercover is wel een erg goede opvolger.

Autobahn
Heb hier vroeger niet zo heel veel plezier van gehad helaas. Het rondlopen over het eiland in het begin was leuk, maar naarmate ik verder in het spel kwam kreeg mijn computer problemen met het spel. ☹️ Ik heb het dus nooit kunnen uitspelen.