The Witcher 3: Wild Hunt (2015)

PC / PlayStation 4 / Xbox One

Ontwikkeld door CD Projekt
Uitgegeven door Warner Bros. en Bandai Namco

De lijken stapelen zich op in de Noordelijke Koninkrijken, en de geur van in as gelegde dorpen verspreid zich door het gebied. De spanning is om te snijden. Het beruchte Keizerrijk van Nilfgaard is opgerukt naar het noorden om te vechten met Redania, de huidige heersers van het noorden. Deze oorlogen zijn echter kinderspel vergeleken met het echte gevaar dat op de loer ligt: de Wild Hunt. Deze bedreiging van bovennatuurlijke ridders is een voorbode van slechte tijden, honger en dood. Ditmaal zijn ze gekomen voor Ciri, de adoptiedochter van Geralt, vanwege de extreme krachten die zij bezit. De keuzes die jij als Geralt maakt hebben diepgaande consequenties: niet alleen voor zijn directe dierbaren, maar ook voor de wereld om hem heen.

Remi
The Witcher 3 weer eens opgepakt, sinds kort helemaal into Gwent.
Ik reis hele gebieden af om een stom kaartspelletje met mensen te spelen en mijn collectie kaarten te vergroten. Het gaat echt nergens over, maar het is echt zo leuk om te doen

Als ik daar mee klaar ben, ga ik met de DLC aan de slag.

Ik heb hem wederom uitegspeeld en nu met platinum trophy. De extra content die het spel biedt is echt ongelooflijk, maar blijf bij de 4,5 ster omdat de moelijkheidsgraad echt heel laag is. Dat is wel iets waar ze aan moeten werken, omdat het de lol van progressie echt weg neemt. Het level systeem echt uit balans. Zo vraag ik mij ook af wie uberhaput Alchemy actief gebruikt

Rujar schreef:
Imaar blijf bij de 4,5 ster omdat de moelijkheidsgraad echt heel laag is.
Da's net waarom een noob als mij dit spel 5* geeft

avatar van Cervantes
Als je de game op de hoogste moeilijkheidsgraad zet dan valt het gebrek aan uitdaging wel mee. Of ik ben gewoon heel slecht in deze game, dat kan natuurlijk ook.

Cervantes schreef:

In het begin wel, maar vanaf level 10 -15 loop je er ook zo doorheen,. Tuurlijk heb ik ook mijn retries gehad maar het is niet iets waar je vervolgens een uur kapot op bijt .

avatar van Rman
kan weg mod... sr bij verkeerde spel geplaatst!