One Piece: Pirate Warriors 2 (2013)

PlayStation 3

Ontwikkeld door Tecmo en Omega Force
Uitgegeven door Namco

Na twee jaar trainen keert de Straw Hat Crew terug. Steker dan ooit tevoren gaat Luffy opnieuw de strijd aan voor de titel van Pirate King. Luffy en zijn vrienden Sanji en Zoo moeten eiland na eiland over zien te nemen door het op te nemen tegen hordes aan piraten. Het nieuwe 'partner systeem' vervangt het 'crew strike systeem' uit het eerste spel. Hierbij dien je een metertje vol te laten lopen waarna je kunt overgaan tot een zeer sterke aanval tezamen met je partner. Met geld dat je verdient tijdens gevechten kun je karakters sneller laten levelen, of in-game goodies, zoals muziek en filmpjes, kopen.