NBA 2K14 (2013)

PC / PlayStation 3 / PlayStation 4 / Xbox 360 / Xbox One
Sports

Ontwikkeld door Visual Concepts
Uitgegeven door 2K

2K14 is gebaseerd op het seizoen 2013-2014 van de Amerikaanse basketbalcompetitie. Het spel bevat de officiële licentie voor alle teams en spelers. Maak van je team de kampioen van het seizoen. In deze telg kun je voor het eerst met Europese topteams aan de slag, waaronder FC Barcelona, Alba Berlin en EA7 Emporio Armani Milano.

avatar van Ageingrebel
Zonet toch maar eens aangekocht na enkele jaren geen NBA 2K titel binnen te halen.

Money down the drain tot nu toe. 2K houdt er echt van zijn klanten in de reet te neuken en de simpelste dingen te negeren. Autosave afleggen zodat je geen drie minuten moet wachten omdat je toevallig naar een ander menu gaat? Nope. Een carriere die niet crasht na enkele wedstrijden? Nope.

Bestaan er eigenlijk nog gametesters? Zo'n dingen zouden toch nooit onopgemerkt mogen blijven.