Zuma Deluxe (2003)

Mobile / PC / Xbox / Xbox 360
Puzzle

Ontwikkeld door PopCap
Uitgegeven door PopCap en MumboJumbo

Bestuur de stenen kikker die is gebaseerd op de oude Zuma! Maak setjes van 3 dezelfde ballen door deze af te vuren vanuit Zuma. Als de ballen de gouden schedel bereiken is het afgelopen.

avatar van kArIzMa_TuRk
Hele, Hele, Hele leuke spel! Zeer spannend als je op het laatste moment gaat stressen dat je denkt dat je dood gaat maar het toch haalt. Heel leuk!

avatar van wii
wii
kArIzMa_TuRk schreef:

helemaal mee eens !

Zwaar verslavend. Speel het op de PS3 maar met een muis gaat het toch stukken beter. De gamepad wil je wel eens mis schieten wat erg frustrerend is.

avatar van superdude
leuk spel op me xbox 360 ook nog is gratis! had even niets te doen en ging me xbox mogelijkheden verkennen, het is zeer verslafend en het spel duurt ook redelijk lang! me moeder is helemaal verslaafd eraan ook! ook al lijkt het me meer een computerspel, nee gewoon een spel voor op spele,nl maarja was idd leuk voor een keertje!

nuf
Leuk en verslavend spel. Al wordt de moeilijkheidsgraad op hoger niveau echt te hoog. De snelheid precisie die je moet beheersen is enorm.