Ridge Racer Driftopia (2013)

PC / PlayStation 3
Racing
single player / online

Ontwikkeld door Bugbear
Uitgegeven door Bandai Namco

Race en drift met hoge snelheid in dit free-to-play deel in de Ridge Racer serie. De carrièremodus laat je racen op tal van onderdelen op diverse circuits. Nieuwe uitdagingen zijn vrij te spelen door in level te stijgen. In de timed challenge modus kunnen prijzen gewonnen worden door bij een uitdaging, die voor een bepaalde tijd loopt, in de top van het klassement te eindigen. Nieuwe wagens zijn vrij te spelen, alsmede aan te schaffen via de online store.