Senran Kagura Burst (2012)

Alternatieve titels: Senran Kagura Burst Re: Newal | Senran Kagura Burst: Guren no Shoujotachi

Nintendo 3DS / PlayStation 4

Ontwikkeld door Marvelous
Uitgegeven door XSEED, Marvelous en Zen

Burst bevat zowel de eerste Senran Kagura (Shoujotachi no Shinei) als een volledig nieuw verhaal. In deze side-scrolling beat 'em up neem je de controle over vijf vrouwelijke ninja's, van één van de twee rivaliserende scholen - welke hun studentes opleiden in de ninjitsu techniek. Je krijgt de beschikking over diverse vechttechnieken, waaronder een selectie aan aerial combo's.

ghehe, erg lollige reclames...

avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
Heh. Had ze toevallig ook net gezien. Zen United maakt wel vaker van die lollige, cheesy commercials: Harvest Moon.