Mad Max (2015)

PC / PlayStation 4 / Xbox One

Ontwikkeld door Avalanche
Uitgegeven door Warner Bros.

Gebaseerd op de gelijknamige films. Stap in de laarzen van 'Mad' Max Rockatansky en baan je een weg door de, met gewelddadige gangs en mutanten gevulde, woestenij die ooit Australië was, op een zoektocht naar je geliefde voertuig, de Interceptor.

avatar van JacoBaco
Goede herinneringen aan deze game, maar ik geef slechts een 3,5*. Halfje erbij!

Hebben mensen nog een paar tips om die forten te kraken?
Dit spel is erg lastig ik word steeds door sluipschutters neergeschoten.

avatar van JacoBaco
Helaas, alweer te lang geleden voor mij .

Snipers voor zijn door eerst zelf hun brein te splijten misschien.

Je hebt immers zelf ook een langeafstandsrifle in de wagen liggen.

Gebruik 'm goed.

Confusie schreef:

Je hebt immers zelf ook een langeafstandsrifle in de wagen liggen.

Gebruik 'm goed.

Dat klopt maar in het begin heb je 0 kogels die moet je verdienen door die forten 1 voor 1 uit te roeien !

Ik zeg: doen.

Je killt ze immers voor de fun dus kill ze wijs maar kill ze wel.

Of ze killen jou.

Dit is de essentie van de game.

Op zich best simpel.

Nee jongens het spijt me maar ik ben over gestapt naar Rage 2 (2019) dat is voor mij een veel uitdagender en leukere 'Mad Max'.