Sōkaigi (1998)

PlayStation / PlayStation 3 / PlayStation Portable / PlayStation Vita
Action / RPG

Ontwikkeld door Yuke's
Uitgegeven door Square Enix en Square

In december van 1998 veroorzaakt een ontploffing op Mount Fuji een kettingreactie van uitbarstingen, die in een klap 14% van de Japanse bevolking wegvaagt. Uit deze uitbarstingen schieten vreemde vuurballen, die, als ze op aarde neerstorten, grote stenen pilaren uit de grond doen verschijnen. Deze pilaren, Garan genaamd, blijken de tombes van eeuwenoude halfgoden, de Yorigami, die nu de tijd rijp achten de aarde weer over te nemen. Help studente Mizuho Mikanagi en haar vrienden om deze apocalyps te voorkomen.

avatar van Vincentvalentine
Ik geloof nooit dat deze met een retail release naar Europaof Amerika komt. Mocht dat wel gebeuren dan eet ik mijn Playstation versie op.