The Inner World (2013)

Android / Apple iOS / Macintosh / PC / PlayStation 4 / Nintendo Switch

Ontwikkeld door Studio Fizbin
Uitgegeven door Headup

Robert brengt zijn dagen door als muzikant in het vredige Asposia. Tegen alle natuurkundige wetten in bestaat Asposia uit een holle ruimte met daaromheen een oneindige hoeveelheid aarde. Asposia ia afhankelijk van haar drie 'windfonteinen', welke voor zuurstof zorgen. Wanneer deze fonteinen echter één voor één uitvallen, en Robert samen met de mysterieuze dievegge Laura, wordt meegezogen in een wervelwind - is dit het begin van een groots avontuur waarin Robert het geheim van het verdwijnen van de wind moet ontrafelen.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.