WWE 2K14 (2013)

PlayStation 3 / Xbox 360
Fighting

Ontwikkeld door Yuke's en Visual Concepts
Uitgegeven door 2K

Vecht je naar de top van de wereld met één van de talloze WWE-supersterren. Zo kun je onder meer de ring betreden met Dolph Ziggler, John Cena, Randy Savage, The Rock en Shawn Michaels. Neem deel aan diverse toernooien, zowel in de single- als competitieve multiplayer, en verover een plekje in de Hall of Fame.

avatar van anders99
Een geweldige game van catch.Ik vind het nog steeds spijtig dat hier niet veel worstel fans zijn.
30 years of wrestlemania is een geweldige game mode.De graphics zijn ook zeer goed maar na WWE'12 kon het voor mij niet meer beter.

Ik heb hem nog niet maar ik wil hem zo graag het lijkt me vooral leuk om met bekende legendes te spelen en trouwens ik ben een worstelfan

avatar van anders99
wesley15 schreef:

eindelijk nog een worstel-fan op gamesmeter

Eindelijk ik heb hem hij is echt geweldig de 30 years of wm mode en streak en natuurlijk universe super.

ga hem morgen halen.
zitten de diva's er ook nog in ?
ben mega fan van de diva's : ) kwijl kwijl kwijl

Remi
Vandaag voor €15 aangeschaft, ben benieuwd !