Dragon Ball Z: Battle of Z (2014)

PlayStation 3 / PlayStation Vita / Xbox 360
Fighting
single player / online

Ontwikkeld door Artdink
Uitgegeven door Namco

In deze versus fighter kunnen acht spelers het tegen elkaar opnemen in de Battle Royale modus. Het is tevens mogelijk om samen te spelen in teams van vier, waarbij je het opneemt tegen een ander team. In deze coöperatieve variant kunnen spelers elkaars aanvallen ondersteunen of elkaar healen. De verhaalmodus volgt het verhaal van de serie. Al zijn de gevechten aangepast aan team battles. Zo neemt niet alleen Goku het op tegen Frieza. Maar krijgt hij nu ondersteuning van karakters als Piccolo, Gohan en Krillin.

avatar van 666Skulldragon
Het is een prachtspel alleen heb ik geruchten gehoord dat je niet kan transformeren als je een character heb geselecteerd. Bijvoorbeeld je kiest voor goku (normaal) en als je dat doet kan je hem niet veranderen in super saiyan 1 tot 3. Daarvoor moet je het spel stoppen of opnieuw spelen.
Tot zover wat ik gehoord heb. Ik hoop dat het niet waar is anders is het echt jammer. Maarja laten we maar hopen op een volgende deel waarin je wel kan transformeren tijdens het spelen.