Pang! 3 (1995)

Alternatieve titel: Buster Buddies

Arcade / PlayStation

Ontwikkeld door Mitchell
Uitgegeven door Capcom

Een kunstmuseum wordt geteisterd door rondzwevende reuzenbellen. Het is aan vier karakters de taak om beroemde kunstschatten te bescheremen door de bellen kapot te schieten. Je hebt de keuze uit Don Tacos met de dubbele harpoen, Pink Leopard die immuun is tegen ijs en dynamiet, Captain Hog die een extra sterke kabel kan afvuren en dievegge Sheila die de dubbele harpoen in 45 graden kan schieten. Er zijn twee game modi, normaal waarin je bij het succesvol voltooien van het level een afbeelding van een beroemd kunstwerk kunt verzamelen en paniek modus waarin een oneindige hoeveelheid bellen kapot geschoten dient te worden voor punten en uitdaging.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.