Dead Rising 3 (2013)

PC / Xbox One

Ontwikkeld door Capcom
Uitgegeven door Microsoft

Meer dan vijftien jaar heeft Los Perdidos aan de zombieplaag kunnen ontsnappen. Maar wanneer ook daar de zombies door de veilige zone heen breken valt ook dit stadje ten prooi. Het duurt dan ook niet lang voordat de voltallige bevolking is veranderd in een meute zombies. Te midden van dit alles heeft mecanicien Nick zich staande kunnen houden, al zou daar wel eens snel verandering in kunnen komen. Om verdere verspreiding tegen te gaan besluit de regering het stadje binnen enkele dagen plat te bombarderen. Voor het zo ver is moet Nick zo snel mogelijk een weg uit deze verdoemde stad zien te vinden.

avatar van ix-mario-x
hoop later komt dit ook voor ps3!!

ps3 sowieso niet, hooguit ps4

espimas83 schreef:
ps3 sowieso niet, hooguit ps4
hij komt ook niet op ps4 want hij is uitgegeven door microsoft dus alleen xbox one en heel misschien ook nog de pc omdat die allemaal van microsoft zijn

avatar van rudiger
Ik heb het een half uur volgehouden toen kwamen de zombies me de keel uit .
Niks voor mij deze game .

avatar van poeliehaze
Daarstraks uitgespeeld heb mij prima met vermaakt. Was zelf een beetje verslaafd als ik er mee begon te spelen kon ik niet stoppen. Zoveel leuke dingen in deze game. En gewoon heerlijk zombies killen en liters bloed. Kijk al uit naar deel 4!! Kan trauwens van deel 4 niets terug vinden op gamesmeter??

Even een vraagje.
Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen Dead Rising 3 en Dead Rising 3 Apocalypse Edition?
Is het enige verschil dat er bij de Apocalypse Edition DLC erbij zit? Zoja maakt dit veel verschil want de normale is bijna nergens meer te verkrijgen.

Wie kan mij helpen?

Nog steeds de game niet gehaald XD binnenkort maar is aanschaffen.
Wat ik me afvroeg: zit bij dit deel ook een timelimit net als de vorige? Ik ben namelijk erg van het explore En niet in 1x door het verhaal heel razen. Ik hoop daarom dat ze dat niet niet hebben.
Kan iemand mij hier antwoord op geven??

en nog een XOne (console-)exclusive voor de verzameling.