Carrier Command: Gaea Mission (2012)

PC / Xbox 360
Strategy / Action

Ontwikkeld door Bohemia
Uitgegeven door Bohemia, Mastertronic en Rising Star

Carrier Command: Gaea Mission speelt zich af in het Gaea universum, gebaseerd op de nieuwe sciencefiction trilogie van Didi Gilson. De bemanning van een ruimteschip wordt uit hun dertig jarige kunstmatige slaap gehaald, midden in een oorlog tussen de aarde en de eerste aardse kolonie in een ander zonnestelsel. Deze kolonie, op de planetoïde Taurus, is het centrale strijdveld in de United Earth Coalition’s oorlog tegen de Asian Pacific Alliance. De oceanen van Taurus zijn bevolkt met grondstofrijke eilanden waar verschillende geheimen op te vinden zijn. In het spel ben jij de commandant van een vliegtuigschip van immense kracht en je zal te land, te zee en in de lucht moeten strijden. Zelfs zul je te voet, in first person, strategische gevechten moeten leveren voor de controle om de eilanden.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.