Cool Boarders 3 (1998)

PlayStation
Sports

Ontwikkeld door 989 en Idol Minds

Derde deel uit de Cool Boarders-serie, waarbij je dit keer uit dertien verschillende boarders, 22 borden en 34 parcoursen kunt kiezen. Race zo snel mogelijk naar beneden in de Boarder-Cross of slalom events, laat je mooiste tricks zien in de halfpipe, slope-style of big air events, of doe het allemaal tegelijk in de tournament mode.

Erg toffe snowboardgame. Heb alleen dit deel gespeeld, maar ook de demo heel erg veel gedaan. Later de originele gekregen en vrij veel gespeeld.

avatar van basik
Enigste snowboard game die ik had voor de psx. Voor een snowboard game zat hij ook gewoon goed in elkaar. Nooit echt een betere snowboard game gespeelt..

neo (crew)
Ook voor mij de beste Snowboard game ooit. Het fijne was de flinke snelheid, een wat arcade achtig gevoel en vooral de kans om flink te stunten. De concurrentie deed zijn best, maar kon er niet aan tippen. Dat komt vooral omdat andere uitblonken op enkel bepaalde vlakken;Twisted Edge op N64 was zo mooier en fijner als racer, maar het ontbrak aan die fijne truukjes.

Inderdaad. Ik weet nog dat je van die toernooien had, en je had ook elementen waarbij je moest racen.. daar was helemaal niks aan. Maar het stunten was geweldig. Heb echt belachelijke sprongen uitgehaald bij dit spel.

Het speelde gewoon erg lekker, en zag er voor die tijd goed uit, dus gewoon een prima spel.

avatar van Duke Nukem
Ook leuk dat je met de L1 en R1 knop je tegenstanders in het gezicht kunt meppen.
Ik ben geen grote fan van snowboard spellen, maar deze heb ik wel een tijdje gespeeld.