Just Dance 2014 (2013)

Nintendo Wii / Nintendo Wii U / PlayStation 3 / PlayStation 4 / Xbox 360 / Xbox One
Music / Party

Ontwikkeld door Ubisoft
Uitgegeven door Ubisoft

Dans de danser op het scherm zo goed mogelijk na voor een zo hoog mogelijke score. In de nieuwe "On Stage mode" danst één speler op de voorgrond, en kunnen andere spelers meedoen als achtergronddansers. In de nieuwe online modus, "World Dance Floor" genaamd, kun je dansen met spelers van over de hele wereld. Het spel bevat talloze tracks van bekende artiesten, waaronder Robbie Williams, Nicki Minaj, David Guetta, PSY en Rihanna.

met deze heb ik de hele Just Dance reeks op de PS3 bij elkaar. Joepie, juicht met z'n allen. Voordat iemand vraagt: "waarom?" heb ik het antwoord: er zijn ergere dingen in de wereld. Niet veel, maar ze zijn er.

Grovonion schreef:
hahaha zo koop ik weleens bundels aan games via marktplaats en pronkt er opeens een FIFA 11 er tussen die ik dan eigenlijk niet hoef maar er dan gratis bij krijgt

FIFA 08, 09, 10, 11, 12 kun je allemaal gratis krijgen, kom ze maar halen, pleaaaase

Maar nee, deze ben ik bewust achteraan gegaan. En je zou verbaasd staan hoe sommige in deze reeks hun waarde behouden. Vanaf 2014 gaan ze makkelijk boven de 10€ weg. Bijna alle PS3 games die laat in de levensduur, zeg na 2014~2015-ish zijn verschenen hebben wat waarde.

Grovonion schreef:

Hahaha nee ik heb er genoeg . Wel grappig opzich. Niks mis met verzamelen. Ook al is het Just Dance. Viel mij ook al op dat het een tikkeltje prijzig is.