Monster Hunter 4 (2013)

Nintendo 3DS

Ontwikkeld door Capcom
Uitgegeven door Capcom

Neem opnieuw de rol aan van Hunter, en voltooi talloze quests door op monsters te jagen en deze te vangen. Voor het eerst kun je monsters vastgrijpen of deze bespringen alvorens ze aan te vallen. Ook is het mogelijk gebruik te maken van het terrein, door bijvoorbeeld een monster van bovenaf aan te vallen. Ook de monsters zullen het landschap in hun voordeel gebruiken. Je krijgt de beschikking over diverse nieuwe wapens, zoals de "Insect Operating Rod" - een staf waarmee je snelle aanvallen over een groot bereik kunt uitvoeren; en de "Charge Axe" - welke energie opslaat die je kunt gebruiken voor krachtige aanvallen. Je kunt op jacht gaan in uiteenlopende gebieden, welke allen vanuit het basiskamp bereikbaar zijn. Zo zijn er de uitgestrekte Ruins Plains, een duistere Underground Caves of de bevroren vlaktes van de Icy Ocean.

avatar van Princess Piranha
Als er nog iemand is die een demo code wilt, laat maar weten! Heb er nog drie over, al gaat er een naar een klasgenoot denk ik.

Dat nog niemand dit spel gespeeld heeft!?
En waarom komt dit spel niet op de Wii-U uit...
Mensen hoe is dit spel?