Gunpoint (2013)

Platform

Ontwikkeld door Suspicious
Uitgegeven door Suspicious

Neem de controle over geheim agent Conway, die gevraagd wordt een gebouw te infiltreren. Conway zal ongezien langs bewakers en andere beveiligingsmaatregelen moeten geraken aan de hand van diverse high-tech gadgets. Hierbij dien je met name gebruik te maken van de "Crosslink". Dit gadget laat je zien hoe alle apparatuur is aangesloten, en geeft je de mogelijkheid met de bedrading te knoeien. Zo kun je een deur aansluiten op een nabij gelegen schakelaar, om deze vervolgens te openen.

avatar van droker
super game, leuk gedaan!

avatar van dave
Kort spelletje, maar zeker de moeite waard. Leuke mechanics en bevredigende stealth actie.

avatar van mister-fool
Erg kort spel inderdaad. Het uitgangspunt is wel leuk, maar ik had het gevoel dat er meer met de mechanics gedaan had kunnen worden.