Rise of Nations: Thrones and Patriots (2004)

Strategy

Ontwikkeld door Big Huge
Uitgegeven door Microsoft

In Rise of Nations: Thrones and Patriots neemt de speler de leiding over een van de vele beschavingen en leidt hij zijn volk door de gehele menselijke geschiedenis. Men begint in de oertijd (Ancient Age) en eindigt in onze tijd.

avatar van basik
Nederlands leger kwam erbij als ik me niet vergis, lache.

avatar van W B
W B
Deze update is gewoon geweldig. Vele nieuwe naties en wat ook ontzettend belangrijk is tijdens het Multiplayeren: Er is nu een Save functie! Zo'n spel kan wel uren duren en die save functie is dus echt noodzakelijk. Speel het nog steeds ontzettend vaak. De graphics zijn niet hoogstaand, maar de speelbaarheid en de gebruikte muziek is geweldig.
RON 3,5 + T&P add-on = 5*

Heb deze add-on en is een leuke toevoeging aan de originele campain. Muziek is idd geweldig W B.