NBA Street V3 (2005)

Nintendo GameCube / PlayStation 2 / PlayStation Portable / Xbox
Sports

Ontwikkeld door Electronic Arts

Laat de arena voor wat het is en word de basketbalheld van het pleintje om de hoek! NBA Street V3 neemt het spel mee terug naar de straat. Benut je vaardigheden ten volste en neem het in een urban omgeving op tegen de grootste spelers van weleer en beste hedendaagse helden. Met de mooiste dunks op het juiste moment, waanzinnige dribbles en gave tricks ben jij al snel de beste speler van het plein.

avatar van kArIzMa_TuRk
De grafische details van het spel zijn werkelijk verbluffend. De special effects zijn goed en mooi in elkaar gezet en de omgeving van de basketbalvelden zijn erg realistisch. De spelers zijn tot in de details goed verzorgd en de kleren zijn precies zoals een straatbasketballer ze uit zal kiezen. Beter dan de vorige delen 5*

avatar van T37king
helemaal met je eens

avatar van Bennerd
Zeer tof spel. Ik weet nog dat ik twee jaar geleden een stuk of vier weken na elkaar dit huurde voor telkens drie dagen

Realistisch? Als je dit voor het eerst speelt, twijfel je. Helaas, als je ziet dat iemand opspringt voor een alley-oop, en je hem nog hoger ziet springen dan een leerkracht wiskunde die op een duimspijker trapt, dan is het realistische er snel vanaf.
Maar toch, zoals Karizma het al vermeldde, is het niet zo onrealistisch als het zou lijken. Integendeel, de velden zijn prachtig nagemaakt, net zoals de spelers.

Het verhaal vind ik ook best zeer leuk, net als het maken van je eigen veld. En die legendes vond ik ook best wel lachen.

Veel lol voor iedere basketbal-fan, die de NBA Live-reeks iets te echt vindt.