Croc: Legend of the Gobbos (1998)

Game Boy Color / PC / PlayStation / Sega Saturn
Platform

Ontwikkeld door Argonaut
Uitgegeven door Fox

Het kleine groene krokodilletje Croc werd door pluizige, kleine beestje opgevoed. Maar nu moet hij ze redden van een gemene, boosaardige Orc. Speel met Croc in verschillende levels en bevrijd de beestjes, maar pas wel op voor de handlangers van de Orc.

kevin13
mijn allereerste spel en ook mijn favoriete spel.

Mooie graphics, redelijk goed verhaal

avatar van FrK.
Bij een vriend lang gespeeld echt komisch spel

*3,5

avatar van Rensie88
Zeer vermakelijk spel dat heel erg op mario 64 lijkt

Heb ik heel wat uren mee vermaakt

avatar van thomzi50
Zijn er meerdere CROC-delen?

avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
Ja er is één vervolgdeel.

avatar van thomzi50
Volgens mij was het toch deze die ik had, alhoewel dat wel op de playstation was. Vond er eigenlijk niks aan. Slap aftreksel van andere games die ik al had zoals Crash Bandicoot. Kon me nergens bekoren.

avatar van ewalk
Ach, was best aardig! ik heb hem nog steeds en mijn dochtertje vindt hem prachtig.

prachtig spel, toen ik 10 was speelde ik hierop elke dag samen met ronaldo v voetbal

avatar van Donkerwoud
Ook ik ben mijn leven als gamer soort van begonnen bij deze game. Leuke platformer.

joeri592
kevin15 schreef:

ronaldo v voetbal is inderdaad een fantastisch voetbal spel!

joeri592
heb deze ook weer eens uit de kast gehaald erg vermakelijk besturing was wel ff wennen

avatar van wiiplayer
Blijft een heerlijke Game.

avatar van wiiplayer
Laatst gekocht maar ik verlaag hem met een halfje. Het is een erg leuke game, maar dit goede cijfer geef ik vooral vanwege het jeugdsentiment. Ik vond de gameplay niet zo goed.

avatar van jessse!
Dit was een van mijn eerste spellen op de playstation 1

ik vond hem toen helemaal geweldig en mijn moeder speelde het ook.