The Twisted Tales of Spike McFang (1993)

Alternatieve titel: Chou Makai Taisen: Dorabocchan

Super NES

Ontwikkeld door Red
Uitgegeven door Bullet Proof en Naxat

Vladamasco is een eilandengroep welke vreedzaam werd bestuurd door drie vampieren: Dracuman, Vampra en generaal Von Hesler. Dit was voor honderden jaren een feit, tot dat Von Hesler en zijn zombielegers de oorlog verklaarde aan de andere eilanden. Nog voor de verovering is de dochter van Vampra, Camila, gevlucht om hulp te vragen aan Spike McFang, de zoon van Dracuman. Spike is een dappere vechter, maar was laatst gezien op een ver eiland. Met zijn specialiteiten, zoals een dans met de cape, zijn hoed die hij kan gooien als boemerang en zijn stapel magische kaarten die hij kan gebruiken als zwarte magie, is hij de enige die generaal Von Hesler voorgoed kan verjagen.