Worms Armageddon (2000)

Game Boy Color / Nintendo 64 / PC / PlayStation / Sega Dreamcast
Strategy
single player / multi player / online (verschilt per platform)

Ontwikkeld door Team17
Uitgegeven door MicroProse

Als leider van een leger wormen bestuur je je wormpjes om met allerlei geavanceerde wapens het leger van de tegenstander uit te schakelen

Regelmatig gespeeld en erg veel lol mee gehad. Erg cool, al die kleine wormpjes met een bad-ass wapenarsenaal. En lachen als je weer een superschaap, stinkdier of wandelende oma met bom op iemand afstuurde! Het mooiste was echter wanneer iemand op het randje van een afgrond stond en je hem met een subtiel tikje ervan afgooide. Ook nice hoe je je complete omgeving kan verwoesten. Ik heb hem 3.5 gegeven, maar nu ik terugdenk aan de game neig ik toch wel naar 4 sterren; hij heeft toch wel een hele hoge funfactor.

Lachen!

Maar Worms 2 blijft mijn Worms game ever!
Toch was deel 3 leuk. Uitgebreider, groter en ook nog grappig. Ook hiermee flink wat middagen gelachen met vrienden.