Ridiculous Fishing (2013)

Alternatieve titel: Ridiculous Fishing: A Tale of Redemption

Apple iOS

Ontwikkeld door Vlambeer
Uitgegeven door Vlambeer

Als visser laat je een vislijn zakken in het water. Hoe beter je de vissen ontwijkt, hoe dieper je vislijn gaat. Zodra je iets aan de haak slaat wordt je vislijn razendsnel binnengehaald. Door deze heen en weer te slingeren dien je zo veel mogelijk vis op te pikken. Eenmaal je vislijn binnen is gehaald worden je vissen uit het water de lucht in geslingerd, waarna je ze met vuurwapens aan stukken moet schieten. Door geld te verdienen kun je betere vislijnen en wapens kopen.