Tetris & Dr. Mario (1994)

Super NES
Puzzle

Ontwikkeld door Nintendo

Twee populaire puzzelspellen zijn samengebundeld op een cartridge met verbeterde graphics, geluid en extra speelmogelijkheden. In Tetris is het de bedoeling om van de vallende blokken horizontale lijnen te maken, zodat deze weer verdwijnen. In Dr. Mario moeten drie gekleurde microben met geneesmiddelen in de vorm van gekleurde capsules worden bestreden. De Mixed Match modus combineert Tetris en Dr. Mario in een wedstrijd voor twee spelers. Speel Tetris Type B, Dr. Mario, en Tetris Type A met een tijdslimiet, en behaal een hogere score dan je tegenstander.