Burnout Paradise (2008)

Racing
single player / online

Ontwikkeld door Criterion
Uitgegeven door Electronic Arts

Maak crashes, race je tegenstander eruit en geniet van de compleet nieuwe omgeving van 'Paradise City'. Zorg ervoor dat je de wedstrijden wint en dat je bovenaan de lijst komt te staan. Unlock de meest gruwelijke auto's en nieuwe race-modi.

avatar van Sateck
Wellicht in de toekomst elk jaar hetzelfde spel met een remaster erbij?

Ik snap wel dat er games van de NES/SNES/PS1 worden geremasterd. Maar een spel van de PS3 remasteren gaat in mijn ogen echt te ver. Blijkbaar is het voor bedrijven erg winstgevend.

Ik heb er verder niets op tegen, hoor. Maar je moet imo toch wel gek zijn als hier deze game al gespeeld hebt op de PS3, en dan nu weer gaat kopen.

Het zal waarschijnlijk niet gebeuren, maar ik hoop dat de Playstation 5 een backward compatibility gaat krijgen op alle 4 voorgaande systemen. Dan kan ik alles weer afstoffen.

Dat laatste gaat inderdaad absoluut niet gebeuren.

avatar van Nomak
Een spel van de PS3 remasteren is inderdaad gewoon belachelijk en triestig.
Vooral als het dan ook nog eens het zwakste spel uit de serie is.

Of het het zwakste deel is daar gaan de meningen uiteen, maar er 40 euro voor vragen is hoedanook erover.

30 euro vind ik idd ook wel het maximum, maar tbh...40 is nog schappelijk als ik kijk naar Nintendo die overal het volle pond van 60 euro voor vragen. Dat vind ik echt compleet erover.

Over de kwaliteit kan gediscussieerd worden idd. Ik heb het in ieder geval met plezier op de PC gespeeld. Onlangs was de Xbox (360) versie gratis met Gold. Kan zomaar even zijn dat ik hem weer eens installeer voor een paar uurtjes.

Maar een collectie remasters van de PS2 games zou niet verkeerd zijn idd. En al helemaal niet als het ook op de Switch zou uitkomen vanwege de handheld mode. Ik heb nl ontzettend veel plezier gehad met de PSP versies. Ideaal om even 20 min te spelen tussendoor op tram, trein, bus of gewoon tijdens een veel te warme zomer avond buiten op een stoel.

En inderdaad, ook een nieuw deel zou ik bij deze reeks blij mee zijn.